کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران، با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو

یکی از جراحی هایی که هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارد کاشت مو است. افراد بسیاری از قشر پیر و جوان با مشکل ریزش و طاسی در موها روبرو می شوند. کاشت مو  امروزه با روش های گوناگون رایج شده است و در کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی به صورت حرفه ای انجام می شود. از آنجایی که به دلیل زیاد شدن کلینیک ها ، تنوع و گزینه های انتخابی برای افراد بالا رفته است، بنابراین علاوه بر پزشک متخصص ،خدمات کلینیک کاشت مو باید لحاظ هزینه هم مقرون به صرفه باشد. بهتر است قبل از انجام کاشت با روش های مختلف کاشت آشنا شوید و به دنبال بهترین جراح کاشت مو در تهران باشید و از تجربیات افرادی که با توسط پزشک مورد نظرتان خدمات کاشت را انجام داده اند استفاده کنید.

بهترین جراح کاشت مو در تهران

کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی با بکارگیری پزشکان متخصص ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه می دهد. این موسسه با توجه به اطمینانی که نسبت به کار خود دارد و در جهت رضایت و اطمینان هر چه بیشتر مشتریان اقدام به ارائه ضمانت نامه کتبی برای عمل های انجام شده می نماید و در صورتی که مشتریان موسسه از میزان تراکم موهای کاشته راضی نباشند موسسه به هزینه خود و به صورت رایگان اقدام به کاشت بر روی سر بیماران خود خواهند نمود. و با چندین سال سابقه و کادری مجرب دارای چندین اتاق عمل مجهز و استفاده از روش های نوین کاشت مو در دنیا آماده ارائه خدمات کاشت و مراقبت مو می باشد . خدمات و سرویس های این مجموعه شامل :

  • مراقبت و نگهداری مو
  • تقویت مو
  • اصلاح خط ریش
  • حذف موهای زائد
  • کاشت مو FUT ، FIT و PRP
  • کاشت ریش
  • کاشت سبیل
  • کاشت ابرو

مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی مو دکتر خسرویانی

مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمام سئوالات شما قبل از عمل بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص.همچنین می توانید با محیط کلینیک با تعیین وقت قبلی آشنا شوید و روند جراحی بصورت حضوری مطلع شوید. جهت رزرو نوبت با شماره های زیر تماس بگیرید :

021-26760036

021-26760047

نشانی :
سعادت آباد – بلوار فرهنگ – نبش خیابان بیستم
پلاک ۲ – طبقه سوم (واحد شمالی)
ساعت کار کلینیک :
۸ صبح لغایت ۱۷ عصر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی