کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران، با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو نیو گرافت :

بسیاری از افرادی که دچار ریزش موی شدید شده اند برای رفع کم پشتی موی خود به کاشت مو رجوع می کنند. کاشت مو روش های مختلفی دارد از جمله : کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FIT ، کاشت مو به روش FUE ، کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش SuperFUE ، کاشت مو به روش ترکیبی ، کاشت مو به روش PRP ، کاشت مو به روش BHT  و....

یکی از جدید ترین روش های کاشت مو نیو گرافت است که متد متفاوتی در بین دیگر روش های کاشت مو دارد و می تواند به طور قابل توجهی افراد را به نتیجه دلخواه برساند. در واقع در این روش تمام واحدهای فولیکولی در منطقه اهداء کننده که پشت سر است شناسایی می شوند و فولیکول های مورد نیاز پیوند به کمک الگوریتم تصادفی بخشی از واحد های فولیکولی را انتخاب و برداشت می کند.

کاشت مو نیو گرافت

روش انجام کاشت مو نیو گرافت :

این روش با یک دستگاه ربات توسعه یافته انجام می شود به این صورت که ربات دارای یک رابط کامپیوتری، بازو و صندلی ارگونومیک است. بر روی بازوی روباتیک چند دوربین قرار داده شده که ناحیه اهداء کننده را به پزشک نمایش می دهد. سپس با استفاده از همین دوربین ها تمامی واحدهای فولیکولی در منطقه مورد نظر شناسایی شده و پیوندها با استفاده از الگوریتمی تصادفی بخشی از واحدهای فولیکولی موجود را انتخاب می کنند. بازوی رباتی دارای سیستم سوزن دو بشکه ای است که هر سوزن کار مخصوص به خود را دارد. درحالی که سوزن اول به عمق اپیدرم وارد می شود، سوزن دوم هسته پیوندی را بیرون می کشد. یک جنبه حیاتی در جایگزینی موها، حفظ پیوندهایی است که از بدن خارج شدند تا پیوند زده شوند. در کاشت مو نیو گرافت فولیکول ها سالم و بدون آسیب حاصل خواهند شد. پیوند فولیکول های سالم و قوی باعث می شود تا پیوندی موفق داشته باشیم، در نتیجه موهای قوی و پرپشت در چندین ماه در نواحی  ریزش کرده رشد خواهند کرد.

مزایای کاشت مو به روش نیو گرافت :

  • عدم ایجاد زخم بزرگ به هنگام فولیکول های بانک مو
  • عدم دفن فولیکول های پیوندی
  • عدم کم پشتی ناحیه اهداء کننده پشت سر
  • عدم آسیب به بانک موی پشت سر
  • به دست آوردن فولیکول هایی سالم و قوی

کاشت مو نیو گرافت

معایب کاشت مو به روش نیو گرافت :

  • ممکن است پزشکان در برداشت موهای فر با مشکل مواجه شوند در واقع سوزن ها نمی توانند انحنایی که در فولیکول های مو وجود دارد را در نظر بگیرند. در نتیجه زخم هایی ایجاد می شود که کم رنگ یا پر رنگ می باشد.
  • زخم ها ممکن است بزرگتر از پانچ اصلی باشند.
  • همچنین ممکن است پیوندهای دفن شده رخ دهد.
  • با برداشت های پی در پی، ممکن است در ناحیه اهدا کننده کم پشتی ایجاد شود که ممکن است آشکار باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی