کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران، با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو بدون بانک مو :

همانطور که در مقالات گذشته گفته شد افرادی که دچار طاسی یا کم مویی هستند به سراغ کاشت مو می روند اما لازمه یک کاشت موی طبیعی داشتن بانک مو مناسب و با کیفیت جهت برداشت گرافت های مو برای کاشت است. اما سؤالی که ممکنه پیش بیاد این است که افرادی که فاقد بانک مو هستند چطور کاشت مو انجام می دهند؟

روش های مختلفی جهت کاشت مو بدون بانک مو وجود دارد که در آنها یا از الیاف مصنوعی و یا از موهای طبیعی استفاده می شود. بیشتر این متدها روش های ترمیم مو هستند و تنها یک روش برای کاشت مو بدون بانک مو وجود دارد که در ادامه تمامی این روش ها را شرح می دهیم.

کاشت مو بدون بانک مو

روش های کاشت مو بدون بانک مو :

ترمیم مو به روش HRT :

روش HRT درواقع یک روش ترمیم مو است نه کاشت مو؛ در این روش کاشت موی طبیعی صورت نمی گیرد بلکه ابتدا ناحیه‌ ای از پوست سر که نیاز به کاشت دارد لایه‌ برداری می شود و سپس یک لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه می گردد و موهایی که هم جنس و هم رنگ با موی سر فرد است بر روی این پوسته تعبیه می شود ولی فولیکول زنده ای ندارد زیرا مصنوعی هستند. سپس این پوسته توسط یک چسب گیاهی که کاملاً محکم بوده و هیچگونه عارضه و حساسیتی ندارد بر روی سر فرد قرار می گیرد.

این روش هزینه بالایی دارد و ظاهر طبیعی ندارد و شبیه به کلاه گیس است با این تفاوت که دیگر نگرانی هایی از بابت جابجایی یا افتادن نگهانی آن نخواهید داشت. این روش تنها برای افرادی که بانک موی مناسبی برای انجام کاشت موی طبیعی ندارند می تواند روش مناسبی باشد و نمی تواند جایگزین کاشت موی طبیعی باشد.

ترمیم مو با استفاده از الیاف نانو :

این روش به تازگی در اروپا مورد تأیید قرار گرفته است. در این روش از الیاف ساخته شده با تکنولوژی نانو و کاملاً استریل استفاده می شود . مناسب افرادی است که بانک مو ضعیفی دارند یا نمی خواهند برای کاشت مو، موهای خود را کوتاه کنند. این الیاف می توانند با توجه به رنگ و حالت موی فرد ساخته شوند.

در این روش نوین کاشت مو، تارهای مو با ابزار بسیار ظریفی زیر پوست قرار می گیرند و شکل و ظاهری شبیه به موهای خود فرد خواهند داشت. این روش سرپایی انجام می شود و بدون درد و خونریزی است و هیچگونه حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند. دوام این الیاف 10 سال است و براحتی قابل برداشت هستند.

کاشت مو به روش BHT :

تنها روش متداول کاشت مو بدون بانک مو یا با بانک موی ضعیف کاشت مو به روش BHT می باشد. در این روش بدلیل نبود بانک مو در پشت سر جهت کاشت از موهای بدن فرد برای کاشت مو استفاده می شود. این موها می توانند از هر جایی از بدن مثل سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و .... به وسیله پانچ برداشت شوند.

این روش کاملاً شبیه به کاشت مو به روش FIT است با این تفاوت که بجای استفاده از موهای سر از موهای بدن استفاده می شود. برای انجام این نوع کاشت مو، پزشک باید مهارت کافی داشته باشد و نتیجه بخش بودن آن به عوامل مختلفی همچون استخراج اهدا کننده مناسب، شکافت واحد فولیکولی مناسب، پیوند هیدراتاسیون مناسب و ذخیره سازی، ایجاد محل دریافت مناسب با استفاده از زاویه مناسب، جهت و تنظیم، طراحی خط مو طبیعی و .... بستگی دارد.

 برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو در تهران می توانید به سایت دکتر خسرویانی مراجعه نمائید.

کاشت مو بدون بانک مو

لینک های مرتبط :
کاشت مو به روش FUE | هزینه کاشت مو کاشت مو به روش SuperFUE | کاشت مو به روش ترکیبی |  کاشت مو به روش PRP | کاشت ریش و سبیل کاشت مو به روش FUT

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی