کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران، با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاشت مو به روش FUE :

کاشت مو به روش FUE یک روش ترمیم مو است که بسیار مشابه کاشت مو به روش FIT است اما جدید تر از آن است. به روش FUE استخراج فولیکولی مو نیز گفته می شود. این روش کاشت مو یک روش بدون جراحی است زیرا برخلاف سایر روش ها که از یک چاقوی جراحی برای خارج کردن بافت از پشت سر استفاده می کنند، در روش FUE هیچ برشی بر روی پوست سر زده نمی شود بلکه فولیکول ها یا همان ریشه های مو به شکل خطی بسیار نازک برداشت می شوند. مزیت این نوع برداشت مو این است که دیگر بخیه ای روی سر زده نمی شود و در نتیجه هیچ جای اسکاری باقی نخواهد ماند و دیگر نگرانی درخصوص از بین بردن جای بخیه کاشت مو وجود نخواهد داشت.

کاشت مو به روش FUE

چگونگی انجام کاشت مو به روش FUE :

همانطور که گفتیم این روش بدون جراحی است در نتیجه بیمار برای عمل بیهوش نمی شود بلکه فقط از بی حسی موضعی برای آن استفاده می شود. سپس پزشک از ابزار مخصوصی جهت خارج کردن فولیکول های موی طبیعی از پشت سر به صورت مجزا با ایجاد برش اطراف فولیکول ها استفاده می کند. پس از آن در خط رویشی که توسط متخصص طراحی شده، با استفاده از تیغ ها و سوزن های بسیار کوچک، حفره های بسیار ریزی جهت کاشت مو ایجاد می شود و فولیکول ها به ناحیه مورد نظر در پوست سر منتقل می شوند. کاشت مو با استفاده از میکروسکوپ های سه بعدی بسیار قوی انجام می شود که موها را با دسته های ۱ تا ۴ تایی مانند موی طبیعی می کارد.

روش FUE خطر و عوارض بسیار کمی دارد و بیمار می تواند بهبودی خود را در کمترین زمان ممکن بدست آورد. موها بعد از کاشت کاملاً زنده و قابل رشد می باشند و ریزش پیدا نمی کنند و از آنجایی که خط بخیه کاشت مو وجود ندارد می توانید مدل موهای کوتاه تر داشته باشید و یا حتی موهای سر خود را بتراشید.

کاشت مو به روش FUE

وضعیت موها بعد از کاشت مو به روش FUE :

چند روز ابتدایی بعد از کاشت، موها شروع به رشد می کنند و بلند می شوند اما پس از یک ماه موها وارد فاز استراحت شده و می ریزند. اما نگزان نباشید زیرا پس از دو ماه از کاشت مو دوباره موهای کاشته شده به تدریج شروع به رشد خواهند کرد و این پروسه ممکن است شش تا هشت ماه به طول انجامد.

کاشت مو به روش FUE

کاشت ریش و کاشت ابرو با استفاه از روش FUE :

بسیاری از افراد سوال می کنند که آیا روش FUE برای کاشت ریش و کاشت ابرو نیز مناسب است. باید گفت از آنجایی که کاشت ریش و ابرو به ظرافت زیادی نیاز دارد درنتیجه برای انجام آنها باید از تکنیک‌ هایی استفاده کرد که خطایی نداشته باشند و همچنین خواب و زاویه ابرو و ریش در آن روش ها بسیار طبیعی باشد، بنابراین کاشت مو به روش FUE و کاشت مو به روش SUT می توانند جزء بهترین تکنیک‌ های کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو باشند.

برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو در تهران می توانید به سایت دکتر خسرویانی مراجعه نمائید.

کاشت مو به روش FUE

لینک های مرتبط :
کاشت مو به روش FUG | هزینه کاشت مو کاشت مو به روش SuperFUE | کاشت مو به روش ترکیبی | کاشت مو به روش PRP

نظرات (۱)

من روش کاشت مو به روش fue رو انجام دادم و بسیار راضی هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی