کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

دکتر خسرویانی بهترین دکتر کاشت مو با بیش از 15 سال سابقه

کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران، با بیش از 15 سال تجربه در این زمینه کلیه خدمات کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت کاشت مو :

به دلایل مختلفی افراد ممکن است تصمیم به کاشت مو بگیرند اما بعد از پیدا کردن یک پزشک ماهر و با تجربه، یکی از اصلی ترین دغدغه های این افراد هزینه کاشت مو است. همانطور که می دانید کاشت مو یک عمل زیبایی است و متاسفانه بیمه مخارج عمل های زیبایی را پوشش نمی دهد.

قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه ای که از بیمار گرفته می شود دربردارنده دستمزد پزشک، هزینه اتاق عمل و هزینه داروها و لوازم مصرفی است. هزینه کاشت مو برای هر فرد متفاوت می باشد. این هزینه می تواند با توجه به رزومه و تجربه پزشک و همچنین نوع روش کاشت مو که پزشک برای متقاضی مشخص می کند متفاوت باشد. مسلماً اینکه عمل کاشت مو توسط پزشک متخصص یا پزشک عمومی انجام گیرد یا توسط یک تکنسین، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

زیرا امروزه به دلیل تقاضای زیاد کاشت مو، برخی مکان ها که مجوز های لازم را ندارد اقدام به کاشت مو با هزینه های پایین می کنند و کاشت مو توسط تکنسین و در مطب و خارج از اتاق عمل مجهز در کلینیک، انجام می شود و سپس بعد از مدتی موهای کاشته شده می ریزند و نتایج دلخواه بدست نمی آید، بنابراین منطقی تر است برای کاشت مو و داشتن نتیجه رضایت بخش فقط هزینه را به عنوان معیار اصلی خود قرار ندهید و سعی کنید به سراغ پزشک هایی باشید که کاشت مو با ضمانت نامه کتبی و با مجوز از وزارت بهداشت انجام می دهند.

هزینه کاشت مو

عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو :

همانطور که گفتیم قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

  • شناسایی الگوی ریزش مو
  • میزان سطح طاسی و تعداد گرفت های مورد نیاز
  • روش انجام کاشت مو
  • تعداد جلسات کاشت مو

مقایسه هزینه کاشت مو با سایر روش های ترمیم مو :

ممکن است در ابتدا این طور به نظر برسد که هزینه عمل کاشت مو نسبت به دیگر روش های ترمیم مو زیاد باشد اما باید گفت که کاشت مو بسیار مناسب تر و منطقی تر می باشد. روش های ترمیم مو مثل استفاده از برخی قرص ها و داروها، افشانه های موی کاهش دهنده سطح طاسی، شامپوهای مختلف و.... باید بارها استفاده شوند و اثری موقتی به جای می گذارند. حتی بسیاری از این داروها در دوره مصرف تأثیرات خوبی دارند و ریزش مو را قطع می کنند اما پس از قطع دارو اثرشان از بین رفته و ریزش مو دوباره به حالت اول باز می گردد.

در واقع می توان گفت که در بلند مدت هزینه ای که برای این روش ها باید پرداخت کنید با هزینه کاشت مو برابر خواهد شد، با این تفاوت که ماندگاری نتایج کاشت مو تقریباً دائمی است و نیازی به تکرار آن نیست و همچنین نتایج آن بسیار طبیعی خواهد بود. اینها بهترین دلایل برای انجام این عمل می باشند.

هزینه کاشت مو

هزینه تقریبی کاشت مو :

همانطور که گفته شد تعیین هزینه کاشت مو به طور دقیق امکان پذیر نبوده و تقریبی خواهد بود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این هزینه معمولاً توسط سیاست های موسس کلینیک کاشت مو تعیین می شود.

به طور کلی هزینه تقریبی کاشت مو با توجه به موارد زیر محاسبه می شود :

هزینه تقریبی کاشت مو بر اساس تعداد تار مو :

 به عنوان مثال ممکن است یک کلینیک، هر 1000 تار موی کاشته شده را 375 هزار تومان قیمت گذاری کند، پس 16 هزار تار مو 6 میلیون تومان می شود.

هزینه تقریبی کاشت مو بر اساس تعداد گرافت مورد نیاز جهت کاشت :

تعداد کرافت های جابه جا شده یکی از عوامل اصلی در محاسبه هزینه و جراحی کاشت مو می باشد. تعداد کرافت های مورد نیاز بر اساس میزان سطح طاسی شخص، احتمال افزایش میزان سطح طاسی در آینده، ترجیح بیمار و نیز توصیه پزشک جراح مشخص می گردد.

در برخی از افراد به علت زیاد بودن میزان سطح طاسی لازم است فرایند کاشت مو را در تعداد جلسات بیشتر انجام گیرد که باعث افزایش کاشت مو قیمت می گردد. برخی به دلیل افزایش قیمت کاشت مو تمایل دارند عمل کاشت مو را در جلسات کمتر (یک جلسه) انجام دهند که نقش بسزایی در کاهش هزینه کاشت مو دارد.

هزینه تقریبی کاشت مو بر اساس تعداد جلسات :

هزینه کاشت مو با تعداد جلسات ارتباط مستقیم دارد. کاشت مو ممکن است با استفاده از کاشت مو به روش FIT باشد یا کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش ترکیبی یا کاشت مو به روش PRP و.... هزینه کاشت مو به روش های FIT و FUT که روش های یک مرحله ای محسوب می شوند به مراتب پایین تر از روش های ترکیبی و PRP است زیرا روش ترکیبی و PRP به جلسات بیشتری برای نتیجه بخشی نیاز دارند.

هزینه تقریبی کاشت مو بر اساس الگو و وسعت طاسی :

هزینه تقریبی کاشت مو

همانطور که در شکل مشاهده می کنید طاسی و ریزش مو الگوهای متفاوتی دارد و براساس وسعت طاسی تعداد گرافت ها میتواند کم و یا زیاد باشد. به طور مثال الگوی شماره۲ به ۵۰۰ تا ۸۰۰ گرافت، الگوی شماره ۳ به ۸۰۰ تا۱۰۰۰ پیوند، الگوی شماره۴ به ۱۰۰۰ تا۱۵۰۰ گرافت، الگوی شماره ۵ به ۲۷۰۰ تا۵۰۰۰ گرافت، الگوی شماره۶ به ۳۵۰۰ تا۶۰۰۰ گرافت و الگوی شماره۷ به حدود ۷۵۰۰ پیوند نیاز دارد.

همانطور که مشخص است قیمت کاشت مو برای الگوی شماره ۷ به دلیل بالا بودن میزان تعداد گرافت های مورد نیاز پر هزینه ترین و زمان برترین عمل پیوند کاشت مو می باشد.

در مجموع هزینه کاشت مو به میزان سطح طاسی، نوع تکنیک کاشت مو، تجربه پزشک معالج، نوع کلینیک و سطح تجهیزات، تعداد گرافت ها و جلسات لازم بستگی دارد. اما همانطور که گفته شد نکته ای که متقضیان کاشت مو باید به آن توجه کنند این است که این هزینه یک بار در طول عمر پرداخت می شود زیرا نتایج عمل کاشت مو همیشگی می باشد و از آنجا که این عمل با فن آوری پیشرفته و مدرن انجام می گردد توجیح کننده میزان هزینه عمل کاشت مو می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی